se află semințele potențialului său și că atunci când mediul educațional îi cultivă calitățile, acesta își poate găsi vocația și este pregătit pentru a influența lumea?
Misiunea noastră este să inspirăm fiecare părinte și fiecare copil care ne trece pragul, astfel încât aceștia să își găsească o vocație prin care să influențeze pozitiv lumea.
ALTUS 21: An Acton Academy este mediul în care gândim ca grădinari care creează mediul optim pentru dezvoltarea armonioasă a acestor semințe, iar nu ca tâmplari care modelează materie primă urmând anumite șabloane.
Project Based Learning (PBL) - Învățarea bazată pe proiecte
este o abordare educațională în care elevii învață prin implicarea activă în proiecte din lumea reală și semnificative la nivel personal. Metoda pune accent pe rezolvarea de probleme practice, colaborative și pe dezvoltarea gândirii critice și a abilităților de comunicare. Elevii lucrează la proiecte care sunt legate de subiectele de interes școlar/curricular și implică investigarea aprofundată a unui subiect. Obiectivul principal al învățării bazate pe proiecte este de a stabili un mediu de învățare dinamic, axat pe elev, astfel încât să-l echipeze pentru succes în viață.
Post: Instructor PBL
Altus 21: An Acton Academy, o școală dinamică și inovatoare deschisă la Ploiești în 2021, caută un Instructor PBL (Project-Based Learning) pasionat, care să se alăture echipei noastre pentru un nou proiect, care va fi lansat în luna februarie-martie 2023. Candidatul ideal este cineva care este dedicat să-i ajute pe elevi să-și dezvolte abilitățile secolului 21, cum ar fi gândirea critică, creativitatea și abilitățile de rezolvare a problemelor prin proiecte practice din lumea reală și lucrul în echipă.
Responsabilități cheie:
Planificarea și implementarea activităților PBL captivante pentru elevii din clasele primare sau gimnaziale
Facilitarea lucrului la proiectele conduse de elevi, încurajând colaborarea și învățarea auto-dirijată
Evaluarea progresului elevilor și oferire de feedback constructiv pentru a sprijini creșterea lor
Colaborarea cu alți ghizi Altus 21 pentru a integra PBL în curriculum și pentru a sprijini misiunea și viziunea școlii
Acționarea din rolul de mentor sau coach pentru elevi, ajutându-i să-și dezvolte abilitățile și să-și atingă potențialul maxim
Participarea la oportunitățile de dezvoltare profesională pentru a rămâne la curent cu cele mai recente tendințe PBL și cele mai bune practici
Cerințe:
Abilități excelente de comunicare și interpersonale, cu capacitatea de a lucra eficient cu elevii și colegii.
Abilități bune de leadership, cu capacitatea de a inspira și motiva elevii
O pasiune pentru educație și un angajament de a ajuta elevii să-și atingă potențialul maxim
O diplomă de licență sau master în educație sau un domeniu conex este un avantaj, dar nu o cerință strictă, atitudinea și abilitățile fiind importante.
Cunoașterea abordării învățării bazate pe proiecte în educație nu este necesară, dar cu siguranță o atitudine bună și o mentalitate de creștere sunt ”must-have”
Cu toate acestea, o experiență fie de a preda, fie de a studia despre pedagogia învățării bazate pe proiecte într-un cadru de școală primară sau gimnazială este un avantaj.
Limba engleză, deși nu este necesară în ghidarea zilnică, este totuși necesară pentru un mediu de învățare RO-EN cu adevărat bilingv
Dacă ești o persoană dinamică și entuziastă, care caută o provocare nouă și incitantă, ne-ar plăcea să te cunoaștem. Echipa noastră se angajează să ofere un mediu în care să puteți crește și să aveți un impact real în viața elevilor noștri.
Pentru a aplica, te rugăm să completezi chestionarul scurt de mai jos.