Elevii lucreazăindividualși avanseazăîn ritmul propriu peplatformele educaționale adaptive. Astfel nici nu se plictisesc, nici nu rămân în urmă.
Acestea se adaptează la elev,iar învățarea scrisului, cititului, a limbilor străine, a matematicii și a altor lucruri devine interesantă.
Elevii lucrează individual în acest interval, iar astfel ghizii pot lucra în raport de1 la 1 cu cei care au nevoie de ajutor în momentul respectiv.
Aceștia învată cum să folosească tehnologia pentru a își atinge obiectivele de învățare, nu doar să fie consumatori de conținut.
De ce am optat pentru platforme educaționale online?
Când cineva încearcă să înțeleagă pentru prima dată un concept, e important:
- să poată face o pauză de gândire
- să reia o anumită informație de câte ori e nevoie
- să poată relua o lecție anterioară în cazul în care a uitat un concept
- să fie atent la conținut, nu să scrie repede după dictare sau să copieze de pe tablă înainte ca aceasta să fie ștearsă
Evaluarea progresului se face prin exerciții adaptate elevilor. Astfel, dacă din 10 concepte, elevul are 10 exerciții și nu a asimilat 3 dintre ele, în loc să „ia nota 7” și să treacă mai departe, platformele adaptive reiau noțiunile neasimilate și elevii fac exerciții doar pentru cele trei, iar astfel toate noțiunile sunt asimilate în ordinea adecvată pentru crearea bagajului de cunoștințe.